Lansarea oficială a concursurilor „Marca Comercială a Anului” și „Premiul Pentru Realizări în Domeniul Calităţii Produselor și Serviciilor”

Lansarea oficială a concursurilor „Marca Comercială a Anului” și „Premiul Pentru Realizări în Domeniul Calităţii Produselor și Serviciilor”

Astăzi 20.02.2024, Directorul Centrului Național de Acreditare din Republica Moldova Dl Iurie FRIPTULEAC, a participat la Conferința de presă organizată de Camera de Comerț și Industrie a RM cu privire la lansarea a celei de-a 21 ediție a concursurilor „Marca Comercială a Anului” și „Premiul Pentru Realizări în Domeniul Calităţii Produselor și Serviciilor”.

Dl Iurie FRIPTULEAC, a menționat că, obiectivul de bază MOLDAC este ca pe piața internă sa fie plasate doar produse și servicii conforme standardelor internaționale, europene și legislației naționale. Un alt obiectiv este suportul producătorilor autohtoni pentru plasarea produselor pe piețele europene si inernaționale prin recunoașterea în spațiul economic european și internațional a rezultatelor încercărilor, etalonărilor, certificărilor și inspecțiilor efectuate de organismele acreditate de către MOLDAC în baza Acordurilor de Recunoaștere Multelaterală cu EA, ILAC și IAF.

La fel Dl Iurie FRIPTULEAC a atenționat necesitatea certificării sistemelor de management ale producătorilor autohtoni de către organisme de certificare acreditate de MOLDAC.

Concursul „Marca comercială a anului” a fost inițiat în anul 2003 și are drept scop promovarea practicilor de succes în domeniul businessului, familiarizarea consumatorilor cu cele mai bune mărci de pe piața autohtonă, precum și remarcarea celor mai competitive întreprinderi din Republica Moldova.

„Premiul pentru realizări în domeniul calităţii produselor şi serviciilor” se decernează anual, pe bază de concurs, pentru obţinerea de către agenţii economici a rezultatelor semnificative şi stabile în domeniul calităţii, precum şi  metodelor eficiente de management al calităţii.

Share this post