Ziua Mondială a Calității 2020
“Your most unhappy customers are your greatest source of learning.”
Bill Gates
În fiecare an, comunitatea celebrează Ziua Mondială a Calității în cea de-a 2 joi a lunii Noiembrie. Promovarea Managementului Calității a devenit subiectul-cheie al campaniei inițiate de CQI (Continuous Quality Improvement) – filosofie a managementului calității care încurajează toți membrii (inclusiv voluntarii) să își pună întrebarea: Ce poate fi făcut mai bine? Ziua Mondială a Calității 2020 ne oferă posibilitatea de a pune în evidență acei actori, activitatea cărora se bazează pe îmbunătățirea continuă a valorii consumatorilor.
În acest an, urmare a crizei pandemice declanșate la nivel global, totate activitățile se desfășoară prin intermediul platformelor electronice. CQI (Chartered Quality Insitute) în comun cu IRCA (International Register of Certificated Auditors – certification body) au pregătit un set de materiale promoționale, care pot fi utilizate de părțile interesate în vederea distribuirii mesajului. Setul respectiv poate fi vizualizat aici.
De asemenea, a fost lansat și un video informativ, care poate fi vizualizat aici.